Sekretarz Gminy

mgr Małgorzata Krzemien - Sekretarz Gminy Krzyżanowice
ul. Główna 5
47 - 450 Krzyżanowice
pokój nr 16
tel. (32) 419 40 50 w.127
e-mail: sekretarz@krzyzanowice.pl

  1. Sekretarz Gminy pod nieobecność Wójta i Zastępcy Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków Wójta i Zastępcy Wójta sprawuje funkcje:
    1. organu wykonawczego gminy,
    2. kierownika Urzędu Gminy.
    3. osoby kierującej bieżącymi sprawami gminy i reprezentującej ją na zewnątrz,
    4. organu administracji publicznej,
    5. organu podatkowego.
  2. Do zadań Sekretarza Gminy należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
    1. pełnienie funkcji kierownika Referatu Organizacyjnego,
    2. wykonanie w imieniu Wójta funkcji kierownika administracyjnego Urzędu Gminy,
    3. opracowywanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
    4. opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy,
    5. opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i samodzielnych stanowisk,
    6. nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie,
    7. prowadzenie spraw kadrowych, gospodarki etatami oraz funduszem płac w Urzędzie,
    8. rozstrzyganiem spraw kompetencyjnych między pracownikami,
    9. prowadzenie spraw osobowych kierowników jednostek podporządkowanych oraz pracowników Urzędu,
    10. prowadzenie dokumentacji z zakresu dyscypliny pracy w Urzędzie,
    11. dbałość o podnoszenie kwalifikacji pracowników,
    12. dbałość o wygląd budynku Urzędu i jego otoczenie,
    13. prowadzenie kontroli wewnętrznej w Urzędzie,
    14. przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
    15. nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał rady, Zarządzeń i decyzji Wójta,
    16. nadzór nad kompletowaniem dokumentacji prac Rady Gminy,
    17. wykonywanie funkcji zwierzchnika wobec pracowników bezpośrednio mu podległym,
    18. koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
    19. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum i spisami,
    20. prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli,
    21. sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad działalnością:
      - Ośrodka Pomocy Społecznej,
      - Gminnej Biblioteki Publicznej,
    22. koordynacja i organizacja spraw związanych z działalnością SP ZLA,
    23. nadzór w zakresie przygotowania i przeprowadzenia otwartych konkursów ofert na realizacje zadań o charakterze pożytku publicznego, wykorzystania środków przez podmioty,
    24. nadzór nad administrowaniem stroną Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz stronami internetowymi,
    25. wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta lub z jego upoważnienia.